وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

متن کامل سخنرانی دکتر روحانی در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در سخنان مهمی در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ضمن تبیین دقیق شرایط و اوضاع کنونی منطقه و نظام بین الملل، پیشنهادات و راهکارهایی از سوی جمهوری اسلامی ایران در راستای برون رفت از اوضاع پیش روی جامعه جهانی ارائه کرد.

متن کامل سخنان دکتر روحانی به شرح زیر است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۵
حسین بیگدلی شاملو


هرچه تنفر زیاد باشد، شرایط برای صلح کمتر می‌شود / من صلح و دوستی را از ایرانیان برای آمریکایی‌ها آورده‌ام

رییس‌جمهور در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌.ان.‌ان آمریکا به پرسش‌های مجری این شبکه درباره موضوعات مختلف پاسخ داد و با انتقاد از اعمال تحریم‌ها علیه ایران تاکید کرد: هرچه تنفر زیاد باشد، شرایط برای صلح و دوستی کمتر می‌شود.

حسن روحانی در گفت‌وگویی با کریستین امانپور، خبرنگار شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، گفته است رئیس‌جمهوری ایران این اجازه را دارد تا بر اساس منافع ملی با آمریکا مذاکره کند، ولی باید برای این کار فرصت داده شود تا به سمت گفت‌وگو در فضای سیاسی برویم و شرایط این کار فراهم شود.

کریسیتین امانپور به «نامه‌هایی که بین روسای جمهوری ایران و آمریکا رد و بدل شده» و نیز «شنیده‌ها در مورد احتمال دیدار چهره به چهره این دو رئیس‌جمهور در حلقه دیدارهای دیپلماتیک» اشاره کرد که دکتر روحانی گفت آمریکا تمایلش را به انجام چنین دیداری نشان داده بود. و «علی‌الاصول از طرف ایران هم می‌توانست در این شرایط دیدار انجام شود، اما من فکر می‌کنم فرصت کم بود تا بتوانیم همه مسائل را هماهنگ کنیم».

«حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران به زبان انگلیسی پیامی به مردم گفت: تمایل دارم به مردم آمریکا بگویم: من صلح و دوستی را از ایرانیان برای آمریکایی‌ها آورده‌ام.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۴
حسین بیگدلی شاملو

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست به پرسش‌هایی در خصوص مهمترین مسایل ایران به ویژه مسئله هسته‌ای و رابطه ایران و آمریکا، مسایل بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله سوریه پاسخ گفت.

مشروح این مصاحبه به شرح زیر است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۲
حسین بیگدلی شاملو

مصاحبه شبکه PBS آمریکا با دکتر روحانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۱
حسین بیگدلی شاملو

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در سخنان مهمی در اولین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص خلع سلاح هسته ای، بر ضرورت تمرکز تلاش های بین المللی برای خلع و امحای تسلیحات هسته ای و منع گسترش این سلاح ها تاکید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۹
حسین بیگدلی شاملو
جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ

گفت‌ وگوی شبکه NBC News با رئیس جمهور

رئیس جمهور: ما می‌خواهیم مردم در زندگی خصوصی‌شان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات، حق گفت‌وگوی و حق تبادل اندیشه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است. / دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست اما هرچیزی در دنیای سیاست امکان پذیر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۷
حسین بیگدلی شاملو