وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

رییس جمهوری صبح چهار‌شنبه به منظور انجام سفری دو روزه به استان لرستان، وارد فرودگاه خرم آباد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۸
حسین بیگدلی شاملو
چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ

استقبال گسترده لرستانی ها از کاروان تدبیر و امید

دکتر حسن روحانی صبح چهارشنبه که به منظور انجام سفری دو روزه وارد استان لرستان شد، در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی خرم آباد مورد استقبال گرم و پرشور مردم این استان قرار گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۳
حسین بیگدلی شاملو

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با اشاره به اقدامات تروریست ها در عراق گفت: گروهک های تروریستی در منطقه و در سطح جهان در برابر اراده ملت بزرگ عراق قادر به ایستادگی نیستند و این ملت آنها را بر سر جای خود می نشاند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۲
حسین بیگدلی شاملو

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد و در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان لرستان و در جمع مردم دلاور و غیور و ایثارگر این استان اظهار داشت: این استان با مشکلاتی نظیر بیکاری و مهار روان آب ها مواجه است که در این خصوص دولت، طرح ها و برنامه هایی در دست اقدام دارد که در این سفر به اطلاع مردم خواهد رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۱
حسین بیگدلی شاملو

دکتر "حسن روحانی" رییس جمهوری روز شنبه در نشستی با خبرنگاران با تبریک سالروز ۲۴ خرداد به ملت ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد که انتخابات ۲۴ خرداد "نه " بزرگ ملت ایران به تندروهای خارجی و افراطیون داخلی بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۳
حسین بیگدلی شاملو

دکتر "حسن روحانی" رییس جمهوری روز شنبه در نخستین سالگرد حماسه سیاسی ایرانیان در ۲۴ خردادماه سال ۹۲، در نشستی با خبرنگاران داخلی و بین المللی به پرسش های آنان درباره مسایل داخلی ، منطقه ای و جهانی پاسخ می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۱
حسین بیگدلی شاملو

رئیس جمهور تصریح کرد: این قدر در زندگی مردم مداخله نکنیم، ولو به خاطر دلسوزی؛ بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان به زور و شلاق مردم را به بهشت برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۲
حسین بیگدلی شاملو