وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ب.ظ

« تدارک حضور موفق شما را در اینترنت دیده ایم‫ »

شرکت تسهیل گستر در سال ۱۳۷۶ در زمینه گسترش ارتباطات و فن آوری اطلاعات به صورت سهامی خاص و به شماره ثبت ۸۸۶۲ تاسیس گردیده است.
این شرکت طراحی، اجرا، ‫پشتیبانی و مدیریت وب سایت‬ های اینترنتی و همچنین ارائه سرویسهای تحت وب تجارت الکترونیکی را عمده ماموریت عهده خود تعریف کرده و بیشتر محصولات و خدمات را در همین حوزه ها متمرکز کرده است و با شعار"تدارک حضور موفق شما را در اینترنت دیده ایم" تلاش دارد با گرد هم آوردن گروه بزرگی از برجسته ترین متخصصان فن آوری اطلاعات، به سازمانها و کسب و کارها در شکل گیری سازمان الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی یاری رساند و همه عوامل را به گونه ای در کنار هم بچیند که نهایتا هدف مشتریانش از ایجاد وب سایت تحقق یابد.
در همین راستا و با توجه به اینکه تجارت الکترونیکی را ترکیبی از "تجارت" و "الکترونیکی" می داند با ارائه محصول " کسب یار" سعی می کند تجارت کسب و کارها را نیز برای موفقیت در حوزه تجارت الکترونیکی آماده تر سازد.
تمامی کالاها و خدمات ما، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

لینک سایت شرکت:

http://my.tashilgostar.com/aff.php?aff=095

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۰
حسین بیگدلی شاملو
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

احتمال لغو استخدام های شبهه دار دولت دهم

مرداد تنها روز خداحافظی با دولت احمدی‌نژاد نبود، بلکه روز وداع با برخی مصوبات و تصمیمات دولت او نیز بود. ساعاتی مانده به برگزاری مراسم تنفیذ حکم حسن روحانی، اکبر ترکان مشاور او از رسیدگی به برخی تصمیمات دقیقه نودی دولت دهم در روزهای ابتدایی دولت یازدهم خبر داد؛ خبری که البته قبلا هم روی آن تاکید شده بود و می‌توان گفت چیز چندان جدیدی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۷
حسین بیگدلی شاملو
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

متن کامل سخنان دکتر روحانی در مراسم تحلیف

متن کامل سخنان حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف که عصر امروز (یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بدین شرح است:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۵
حسین بیگدلی شاملو

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، اسامی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را برای اخذ رای اعتماد مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۴
حسین بیگدلی شاملو

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی «دکتر محمد نهاوندیان» را به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۸
حسین بیگدلی شاملو

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی «مهندس اسحاق جهانگیری» را به عنوان معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۶
حسین بیگدلی شاملو

بیوگرافی:

حسن روحانی متولد ٢١ آبان ١٣٢٧ در شهر سرخه (استان سمنان)، دارای دکترای حقوق و سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم در حد اجتهاد؛ نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد.

تحصیلات دانشگاهی و مدارج علمی :

  • دکتری (Ph.D) حقوق اساسی از دانشگاه کلدونیان گلاسکو
    (عنوان پایان‌نامه: The Flexibility of Shariah; Islamic Law)
  • فوق لیسانس (M.Phil) حقوق عمومی از دانشگاه کلدونیان گلاسکو
    (عنوان پایان‌نامه: The Islamic Legislative Power)
  • لیسانس حقوق قضائی از دانشگاه تهران
    وکیل پایه یک دادگستری (کانون وکلای دادگستری مرکز)
  • استاد پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک

تحصیلات حوزوی :

خارج فقه و اصول: با اساتیدی چون آیات عظام سید محمد محقق داماد (ره)، شیخ مرتضی حائری (ره) و سید محمدرضا گلپایگانی (ره)
سطح عالی: با اساتیدی چون آیات عظام سلطانی (ره)، فاضل لنکرانی (ره) و شیخ محمد شاه‌آبادی (ره)


کتب

  1. امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای – 1390
  2. امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران – 1389
  3. اندیشه‌های سیاسی اسلام؛ جلد اول: مبانی نظری – 1388
  4. اندیشه‌های سیاسی اسلام؛ جلد دوم: سیاست خارجی – 1388
  5. اندیشه‌های سیاسی اسلام؛ جلد سوم: مسائل فرهنگی و اجتماعی – 1388
  6. خاطرات دکتر حسن روحانی؛ جلد اول: انقلاب اسلامی – 1387
  7. مقدمه‌ای بر تاریخ امامان شیعه – 1391
  8. سن اهلیت و مسئولیت قانونی – 1391
  9. آشنایی با کشورهای اسلامی – 1387
  10. انقلاب اسلامی؛ ریشه‌ها و چالش‌ها – 1376
  11. مبانی تفکر سیاسی امام خمینی (ره) – 1378
  12. نقش حوزه‌های علمیه در تحولات اخلاقی و سیاسی جامعه – 1390
  13. امنیت ملی و سیاست خارجی – آماده چاپ
  14. امنیت ملی و محیط زیست – آماده چاپ
  15. خاطرات دکتر حسن روحانی؛ جلد دوم: دفاع مقدس – آماده چاپ
  16. The Islamic Legislative Power – 1994
  17. The Flexibility of Shariah; Islamic Law – 1996



به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۱
حسین بیگدلی شاملو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۵
حسین بیگدلی شاملو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۲
حسین بیگدلی شاملو

تا کنون حضور 6 رییس دولت قطعی شده است و احتمال رسیدن این آمار به 10 رئیس دولت هم بعید نیست. برخی کشورها نیز در سطح فرستاده ویژه، معاون اول، وزیر یا رئیس پارلمان در این مراسم حضور خواهند داشت.



آفتاب: مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب در روز 13 مرداد ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

بررسی ها نشان می دهد که این مراسم برای اولین بار در سطحی فراتر از تحلیف های قبلی برگزار خواهد شد و ابعاد بین المللی آن ، بیش از آیین های مشابه قبلی برای رؤسای جمهور پیشین خواهد بود. به گونه ای که تحلیف حسن روحانی برای اولین بار شاهد حضور مقامات بلند پایه کشورهای خارجی خواهد بود. پیش از تنها سفرای خارجی مقیم ایران یا نمایندگان آنها در مراسم تحلیف شرکت می کردند.

تا کنون حضور 6 رییس دولت قطعی شده است و احتمال رسیدن این آمار به 10 رئیس دولت هم بعید نیست.برخی کشورها نیز در سطح فرستاده ویژه، معاون اول،وزیر یا رئیس پارلمان در این مراسم حضور خواهند داشت. از جمله از کشورهای  بلاروس، روسیه، ترکیه، چین، لبنان، ارمنستان، آذربایجان، ونزوئلا، قزاقستان، پاکستان،  ترکمنستان، تاجیکستان، سودان، تونس، الجزایر، عربستان، کویت، قطر، امارات، نیجریه، عمان، سوریه، اوگاندا، سریلانکا، کنیا، کوبا، بولیوی، اکوادور، افریقای جنوبی و... دعوت شده در این سطوح در مراسم شرکت داشته باشند.

 شنیده ها حاکی از آن است که رایزنی هایی با چند کشور اروپایی نیز انجام شده است ولی حضور آنها قطعی نیست.

همچنین سیدمحمد خاتمی به دلیل آن که در حال حاضر دارای سمت رسمی در نظام نیست از سوی مجلس شورای اسلامی برای حضور در این مراسم دعوت نشده است. آیت الله هاشمی نیز تحت عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شده است.

همچنین رییس جمهور منتخب می تواند میهمانانی اعم از خانواده و مشاورانش را به همراه خود به مجلس بیاورد،البته میهمانان وی باید با هماهنگی و تایید مجلس مجوز ورود به مراسم تحلیف را بگیرند.

از سوی دیگر با توجه به بازتاب های مثبتی که انتخابات ایران و پیروزی حسن روحانی در جهان داشته ، دهها خبرگزاری و شبکه تلویزیونی و ماهواره ای خارجی در روز تحلیف به مجلس شورای اسلامی خواهند رفت تا مهم ترین رویداد روز منطقه را برای مخاطبان خود گزارش کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۲
حسین بیگدلی شاملو