وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

خبر ۳۰ خرداد – کمپین جمع آوری  امضاء برا ی اعلام نتایج وزارت نفت

خبر ۳۰ اردیبهشت ۹۳  – کارکنان غیررسمی صنعت نفت امسال ساماندهی می شوند

شانا_ گروه نفت: آنچه امروز دولت و به طور خاص صنعت نفت با آن مواجه است، هزاران نفر نیروی قراردادی هستند که برای تبدیل وضعیت آنان، فرایند درازمدتی طی شده؛ فرایندی که به طور قطع برای صنعت نفت با صرف هزینه و زمان زیادی همراه بوده است.

حال باید دید در این شرایط، بهترین روش ممکن برای ساماندهی این نیروها چیست؟ برگرداندن این حجم نیروی انسانی به وضعیت قبل (پیمانکاری) و یا تلاش برای ساماندهی آنان در چارچوب قوانین؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۱
حسین بیگدلی شاملو

رییس جمهوری در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم به تبیین برنامه ها و اهداف و دستاوردهای دولت در عرصه اقتصادی ، سیاست داخلی و خارجی ، اجتماعی و فرهنگی پرداخت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۲
حسین بیگدلی شاملو

رییس جمهوری در ادامه گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم تاکید کرد: دولت به وعده هایی که به مردم در بخش اقتصادی داده بود عمل کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۰
حسین بیگدلی شاملو

رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها تصمیم نظام است و دولت و مجلس در اجرای قانون همسو هستند ، گفت: دولت مصمم به اجرای این طرح به نحوی است که مردم کمترین فشار را تحمل کنند و قیمت حامل های انرژی با شیب کمتری افزایش پیدا کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۹
حسین بیگدلی شاملو

رییس جمهوری با بیان اینکه بر گزارش دهی منظم دولت به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: دولت در خصوص آنچه که در زمینه حامل‌های انرژی دریافت کرده و اینکه این درآمد چقدر و در کجا صرف خواهد شد، سه ماه یک بار به مردم گزارش خواهد داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۴
حسین بیگدلی شاملو

رییس جمهوری با تشریح برنامه های دولت در راستای ارتقای ارائه خدمات در بخش سلامت و درمان به مردم، تصریح کرد: مردم در نظام سلامت شاهد یک تحول چشمگیر خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۲
حسین بیگدلی شاملو