وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ب.ظ

« تدارک حضور موفق شما را در اینترنت دیده ایم‫ »

شرکت تسهیل گستر در سال ۱۳۷۶ در زمینه گسترش ارتباطات و فن آوری اطلاعات به صورت سهامی خاص و به شماره ثبت ۸۸۶۲ تاسیس گردیده است.
این شرکت طراحی، اجرا، ‫پشتیبانی و مدیریت وب سایت‬ های اینترنتی و همچنین ارائه سرویسهای تحت وب تجارت الکترونیکی را عمده ماموریت عهده خود تعریف کرده و بیشتر محصولات و خدمات را در همین حوزه ها متمرکز کرده است و با شعار"تدارک حضور موفق شما را در اینترنت دیده ایم" تلاش دارد با گرد هم آوردن گروه بزرگی از برجسته ترین متخصصان فن آوری اطلاعات، به سازمانها و کسب و کارها در شکل گیری سازمان الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی یاری رساند و همه عوامل را به گونه ای در کنار هم بچیند که نهایتا هدف مشتریانش از ایجاد وب سایت تحقق یابد.
در همین راستا و با توجه به اینکه تجارت الکترونیکی را ترکیبی از "تجارت" و "الکترونیکی" می داند با ارائه محصول " کسب یار" سعی می کند تجارت کسب و کارها را نیز برای موفقیت در حوزه تجارت الکترونیکی آماده تر سازد.
تمامی کالاها و خدمات ما، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

لینک سایت شرکت:

http://my.tashilgostar.com/aff.php?aff=095

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
حسین بیگدلی شاملو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">