وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

رییس جمهوری در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم به تبیین برنامه ها و اهداف و دستاوردهای دولت در عرصه اقتصادی ، سیاست داخلی و خارجی ، اجتماعی و فرهنگی پرداخت .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در ابتدا با تشریح اوضاع اقتصادی کشور گفت : مهار تورم نخستین برنامه کار دولت تدبیر و امید بود و این دولت توانست با کنترل پایه پولی کشور تورم فزاینده و غیر قابل تحمل را مهار کند.
رییس جمهوری با بیان اینکه برنامه های دولت در حوزه اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی منوط به کنترل تورم بود ، خاطرنشان کرد: نخستین برنامه ما ممنوعیت استفاده از پول پرفشار و منابع بانک مرکزی بود . دولت استفاده از منابع بانک مرکزی را میوه ممنوعه اعلام کرده و با وجود قرار داشتن در شرایط پر فشار به سراغ این منابع نرفت.
رییس شورای عالی اقتصاد گفت : دولت حتی در تامین منابع مالی طرح مسکن مهر نیز از روشهای دیگر بهره جست تا بتواند این بیماری اقتصادی را مهار کند.
وی ادامه داد: امروز با خوشحالی به مردم اعلام کنم تورم نقطه به نقطه ما به عدد قابل قبول ۷.۶ دهم یا ۷.۴ دهم رسیده است . ما به مردم وعده دادیم و تلاش کردیم تورم را تا پایان سال ۱۳۹۲ به ۳۵ درصد برسانیم و این کار را کردیم. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">