وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها تصمیم نظام است و دولت و مجلس در اجرای قانون همسو هستند ، گفت: دولت مصمم به اجرای این طرح به نحوی است که مردم کمترین فشار را تحمل کنند و قیمت حامل های انرژی با شیب کمتری افزایش پیدا کند.

دکتر روحانی گفت : اگر دولت می خواست بر اساس تصمیم مجلس شورای اسلامی از محل افزایش حامل های انرژی ۴۸ هزار میلیارد تومان در آمد داشته باشد
مجبور بود قیمت حامل های انرژی ۷۰را درصد گران کند اما 
ما این شیب قیمت را نمی پسندیدیم و آن را به ۵۰ درصد کاهش دادیم .
رییس جمهوری با یادآوری این نکته که در صورت تداوم روند پیشین در پرداخت یارانه ها دولت با کسری بودجه روبرو می شد و درتامین برق و گاز مردم دچار مشکل می شد اظهار داشت : دولت با توجه به نیاز صنایع و کشاورزی کشور به حامل های انرژی نظیر گازوییل ، نفت و گاز و نیز برق شیب خیلی ملایم برای افزایش قیمت آنها در نظر گرفت تا خللی در تولید ایجاد نشود.
رییس شورای اقتصاد گفت : دولت نگاه ویژه ای به افزایش قیمت حامل های انرژی داشت بطوریکه در بحث افزایش قیمت گازوییل با توجه به مساله حمل ونقل عمومی از میان پیشنهادهای مختلف پایین ترین پیشنهاد یعنی ۲۵۰ تومان را برگزید.
وی با اشاره به اینکه در افزایش قیمت برق دولت هنوز هزینه را از مصرف کنندگان دریافت نمی کند و شیب ملایم ۲۴ درصدی را اجرا کرده است گفت : ما یک راه حل میانه و متوسط در نظر گرفتیم که فشار به مردم وارد نشود.
آقای روحانی با تاکید بر اینکه میزان تاثیر افزایش حامل های انرژی روی اجناس دیگر زیاد نخواهد بود گفت :
همه کارشناسان ما تورمی را که در این مقطع در نظر گرفتند ۵ تا ۶ دهم درصد است و ما این میزان تورم را نیز در ماه های اخیر کنترل خواهیم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">