وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

رییس جمهوری با بیان اینکه بر گزارش دهی منظم دولت به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: دولت در خصوص آنچه که در زمینه حامل‌های انرژی دریافت کرده و اینکه این درآمد چقدر و در کجا صرف خواهد شد، سه ماه یک بار به مردم گزارش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در ادامه گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم با بیان اینکه محاسبات و کارشناسان دولت این موضوع که در میان مردم شایع شده افزایش قیمت بنزین یا گازوئیل اثر تورمی شدیدی خواهد گذاشت، را رد می کند، گفت: به هیچ عنوان افزایش قیمت در سطح بالا نخواهد بود به دلیل آنکه حامل هایی مانند گازوئیل که افزایش قیمت آن در سطح عمومی اثر گذار است، افزایش بالایی نداشته است.
رییس جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا ساز و کارهای کنترلی در این خصوص پیش بینی شده است؟ تصریح کرد: هم ساز و کارهای کنترلی پیش بینی شده و هم پولی که در راستای تأمین کالا در بخش های مختلف گرفته می شود برای نیازهای ضروری مردم مصرف خواهد شد.
دکتر روحانی در خصوص تأکید مجلس بر دادن یارانه به افراد نیازمند نیز خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مجلس ناچار بودیم که از مردم برای ثبت نام دعوت کنیم و بر این اساس اعلام کردیم هرکس خود را نیازمند می‌داند ثبت‌نام کند و آنهایی که نیازمند نیستند و این مقدار در زندگی آنها زیاد تأثیر ندارد از ثبت‌نام صرف‌نظر کنند که در این راستا کار بسیار بزرگی انجام گرفت و ظرف ۱۰ روز، بیش از ۷۳ میلیون نفر در سطح کشور ثبت نام کردند. این خواست قانون بود و ما عین آن را مطرح کردیم و من از مردم تشکر می‌کنم که با نظم و انضباط خوبی این ثبت‌نام‌ها را انجام دادند؛ همچنین لازم است از دست‌اندرکاران بخش سایبری و کسانی که ثبت‌نام نکردند، به این دلیل که نیاز نداشتند یا کسانی که ممکن بود نیاز داشته باشند اما به خاطر اهداف ملی از ثبت‌نام صرف نظر کردند، تشکر کنم.
رییس جمهوری بر گزارش‌دهی منظم دولت به مردم تاکید و تصریح کرد: دولت در خصوص آنچه که در زمینه حامل‌های انرژی دریافت کرده و اینکه این درآمد چقدر و در کجا صرف خواهد شد، سه ماه یک بار به مردم گزارش خواهد داد.
دکتر روحانی با بیان اینکه پول دریافتی از این محل در راستای ارتقای نظام سلامت، بخش تولید، حمل و نقل عمومی و محیط زیست و همچنین کمک یارانه کالایی به افراد نیازمند پرداخت خواهد شد، گفت: راهی که دولت انتخاب کرده در چارچوب قانون بوده و مردم نیز همراهی بسیار خوبی با دولت داشتند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">