وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

دکتر "حسن روحانی" رییس جمهوری روز شنبه در نشستی با خبرنگاران با تبریک سالروز ۲۴ خرداد به ملت ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد که انتخابات ۲۴ خرداد "نه " بزرگ ملت ایران به تندروهای خارجی و افراطیون داخلی بود.

رییس جمهوری در این کنفرانس مطبوعاتی که در نخستین سالروز حماسه سیاسی ایرانیان در ۲۴ خردادماه سال ۹۲ برگزار شد، گفت: پیام ۲۴ خرداد این بود که ملت ایران راه اعتدال، صلح دوستی، آشتی، تعامل با جهان و مسیر توسعه متوازن و پایدار را برگزیده و این مسیر، مسیر دائمی برای ملت بزرگ ایران خواهد بود.

*ملت ایران راه اعتدال ،صلح دوستی ، تعامل با جهان و مسیر توسعه پایدار را برگزیده و این مسیر ، مسیر دائمی برای ملت بزرگ ایران است 
*فشار ، تحریم و تهدید نمی تواند در اراده یک ملت بزرگ خلل ایجاد کند 
*اگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، شاید ما چنین انتخابات شکوهمندی را تجربه نمی کردیم

دکتر روحانی اظهارداشت: مردم ایران در ۲۴ خرداد به دنیا اعلام کرد که فشار و تحریم و تهدید در مسیر اصلی و آرمانهای ایرانیان تاثیر نخواهد گذاشت و اگر بالاترین هدف تحریم کنندگان این بود که مردم را از نظام جدا کنند مردم در پای صندوق های رای اعلام کردندکه ما از انقلاب و نظام و کشورمان هرگز جدا نخواهیم شد و فشارها و تحریم ها نمی تواند در اراده و آرمانهای مقدس ملت بزرگ ایران اثر داشته باشد.
رییس جمهوری با بیان اینکه انتخابات سال گذشته در واقع احیاء اعتماد عمومی، آن سرمایه بزرگ اجتماعی بود، افزود: در جریان این انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز، مردم به خودشان رأی، نظر، عمل و حضورشان و همچنین به نظام اعتماد کردند.
دکتر روحانی اظهار داشت: اگر ملتی به نظام و صندوق آراء و دولت خودش اعتماد نداشته باشد و نداند سرنوشت رأی او چیست و کجاست، از صبح زود بلند نمی شود تا در صف بایستد و وقتی نوبتش بشود با لبخند و افتخار رایش را در صندوق بیندازد و بعد شکر و حمد خدا را بجا بیاورد و منتظر بماند تا از این صندوق چه فردی به عنوان منتخب مردم اعلام شود؟
رییس جمهوری با اشاره به اینکه مردم به راهی که منتخب مردم اعلام کرده بود، اعتماد کردند، تصریح کرد: رای دادن اکثریت مردم در پای صندوق رأی به راه تدبیر و امید و اعتدال و عقلانیت، بدان معنا بود که این شعار را باور کرده و این راه را پذیرفته‌اند و معتقدند در شرایط فعلی کشور، منطقه و جهان، تنها میانه‌روی، اعتدال و فاصله گرفتن از افراطی‌گری و خشونت می‌تواند مسیر را برای توسعه کشور، رفاه مردم، بهبود معیشت مردم و عزت بیشتر ملت بزرگ ایران تأمین و تضمین کند.
رییس جمهوری افزود: در انتخابات ۲۴ خرداد مردم فهیم و شریف ایران خواستند به دنیا اعلام کنند که فشار، تحریم، تهدید در مسیر اصلی و در آرمان‌های این ملت، تأثیرنخواهد گذاشت.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه تحریم‌کنندگان و تهدیدکنندگان در دستیابی به هدف جدا کردن مردم از نظام ناموفق بودند، اظهار داشت: مردم در پای صندوق انتخابات اعلام کردند از انقلاب، نظام و منافع کشورمان جدا نخواهند شد و ثابت کردند که نمی‌توان با فشار و تحریم در اراده یک ملت بزرگ که سابقه تمدنی‌اش به هزاران سال برمی‌گردد و از روز اول پیروزی انقلاب تا امروز در فراز و نشیب‌های مختلف ایستادگی کرده است، خلل ایجاد کرد و آنان را از دستیابی به اهداف بلند و آرمان‌های مقدس‌اش باز داشت.
رییس شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه انتخابات ۲۴ خرداد پیام مهمی برای افراط داشت، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات از یکسو پیامی به افراطیون خارج بود که فکر می‌کردند با فشار و تهدید می توانند ملتی را به زانو در‌آورند و از سوی دیگر پیامی به افراط‌گران داخل بود که فکر می‌کردند طرفداران فراوانی دارند و می‌توانند راه افراط و خشونت را در کشور ادامه بدهند. 
رییس جمهوری ضمن تشکر از مقام معظم رهبری به دلیل رهنمود‌هایشان برای شکوهمند شدن انتخابات ۲۴ خرداد، گفت : اگر ایشان اعلام نکرده بودند که حتی آنهایی که از نظام و حکومت هم گله‌ای دارند اما به کشور علاقمندند، پای صندوق آراء بیایند و اگر نگفته بودند این رأی حق الناس است و اگر تصریح نکرده بودند که رهبری یک رای دارد و هیچ کس نمی‌داند، آن رأی تعلق به چه کسی خواهد داشت و اگر نگفته بودند که ما در پی یک حماسه سیاسی هستیم، شاید چنین انتخابات شکوهمندی را ما تجربه نمی‌کردیم.
دکتر روحانی از هوشیاری مردم و بیداری و ارشادات رهبری و نیز عنایت و لطف خداوند و توجهات حضرت ولی عصر(عج) به عنوان بسترهای تحقق حماسه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ یاد کرد و خاطرنشان کرد: این ملت در صحنه‌های بعد هم بدون تردید پیروز خواهد شد و می تواند همه موانعی را که دوستان نادان یا دشمنان پیش پای آن می گذارند کنار بزند و راه تعالی را طی کند.
بیش از ۲۰۰ خبرنگار ، عکاس و فیلمبردار در این کنفرانس مطبوعاتی حضور دارند.
خبرنگاران و گزارشگرانی از اروپا، آمریکا و آسیا و کشورهای عربی منطقه ، این نشست مطبوعاتی را پوشش خبری می دهند.
کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهوری از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و پیش بینی می شود ۹۰ دقیقه ادامه یابد.
این کنفرانس خبری از شبکه های خبر ، پرس تی وی ، جام جم و رادیو ایران پخش می شود و امکان پخش مستقیم این نشست خبری از شماری از شبکه های معتبر تلویزیونی نیز فراهم شده است.
خبر تکمیلی متعاقبا مخابره می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
حسین بیگدلی شاملو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">