وبسایت رسمی حسین بیگدلی شاملو

وبسایت اطلاع رسانی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با اشاره به اقدامات تروریست ها در عراق گفت: گروهک های تروریستی در منطقه و در سطح جهان در برابر اراده ملت بزرگ عراق قادر به ایستادگی نیستند و این ملت آنها را بر سر جای خود می نشاند.

رییس جمهوری صبح چهارشنبه و در جمع مردم استان لرستان تاکید کرد: به همه ابرقدرتها، مزدوران، آدمکشان و تروریست ها اعلام می کنیم ملت بزرگ ایران برای حراست از عتبات عالیات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
دکتر روحانی افزود: طومارهای فراوانی از سوی مردم ایران برای دفاع از حرم امامان شیعه در کربلا، نجف، کاظمین و سامراء نوشته شده است ؛اما من به مردم عزیز ایران عرض می کنم بحمدالله از نیروهای شیعه و سنی و کُرد در سراسر کشور و منطقه آماده هستند تا در این زمینه ایثارگری و فداکاری کنند.
رییس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در عرصه سیاست خارجی دولت تدبیر و امید در مسیر تعامل صحیح، درست و سازنده با سایر کشورها به ویژه همسایگان در چارچوب منافع ملی و حقوق ملت است، تصریح کرد: به ملت ایران قول می دهم همان طور که تا امروز برای رفع تحریم ها و احقاق حقوق آنها در زمینه حقوق هسته ای گام برداشته ایم، قدم های بعدی را نیز برخواهیم داشت.
رییس جمهوری افزود: سربازان دیپلماسی ملت ،امروز در خط مقدم و در مذاکرات وین مشغول تلاشند و اگر دنیا قدر ملت ایران و بزرگواری و عظمت و حقوق این ملت را بداند به اعتقاد من به راحتی می توانیم در زمینه حقوق هسته ای ملت ایران گام آخر و نهایی را به حول قوه الهی برداریم.
دکتر روحانی همچنین با اشاره به موفقیت دولت در کنترل و مهار تورم و پایبندی به وعده ای که از روز اول به مردم در این خصوص داده است، گفت: ما در پی بهبود شرایط زندگی مردم هستیم؛ البته تا رسیدن به نقطه مطلوب و زندگی راحت برای ایرانیان راه فراوانی در پیش داریم؛ اما دولت در کنار مجلس و سایر قوا و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این راه را ادامه خواهد داد.
رییس جمهوری از تلاش برای کاهش رنج مردم در زمینه بهداشت و سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های دولت یاد کرد و گفت: ما تلاش کرده ایم تا از رنج مردم در بیمه درمان ، وضعیت بیماران صعب العلاج و خاص کاسته شود و در نظر داریم تا شرایط مردم در مراجعه به بیمارستان ها و داروخانه ها، سهل ترشود به طوری که در گسترش نظام سلامت همه مردم را تحت پوشش بیمه قرار خواهیم داد و در ماههای آینده این راه دنبال خواهد شد.
دکتر روحانی با اشاره به گام های برداشته شده برای افزایش تولید در استان لرستان گفت: تنها در ۱۰ ماه گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه دولتی و بخش خصوصی برای ایجاد رونق و کسب و کار در استان هزینه شده و باز هم بودجه بیشتری در این زمینه تزریق خواهد شد.
رییس جمهوری گفت: برای حل مساله بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان راهی جز ایجاد رونق اقتصادی و رشد فضای کسب و کار نداریم .
دکتر روحانی با اشاره به درخواست های مردم در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه شهید تختی خرم آباد مبنی بر اشتغال و رفع بیکاری گفت: وقتی می بینم که مردم از بیکاری در رنج هستند و پسران و دختران عزیز ما به دنبال شغل می باشند باید اقدامات اساسی در استان انجام دهیم تا این معضل برطرف شود.
رییس جمهوری از دیگر برنامه های اجتماعی دولت را حفاظت از محیط زیست و جنگل های بلوط در سطح ارتفاعات زاگرس برشمرد و گفت: در سفر به ایلام با حضور در ارتفاعات، وضعیت جنگل های بلوط را بررسی کردم و از نزدیک در جریان وضعیت جنگل های بلوط قرار گرفتم و مصمم هستیم تا این مشکل زیست محیطی را حل کنیم چرا که این جنگل ها سرمایه مردمان زاگرس نشین و کل ایران است. 
رییس شورای عالی محیط زیست همچنین اقدامات انجام شده برای حل برخی از مسائل زیست محیطی نظیر ریزگردها را با همکاری کشورهای همسایه موثر دانست و گفت: دولت در این زمینه برنامه ریزی های ویژه ای انجام داده است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">